Новини

«Мертві не простять, живі не забудуть»

«Мертві не простять, живі не забудуть»   У 6-А класі був проведений виховний захід до дня пам'яті жертв Голодомору 1932-1933 рр. "Мертві не простять, живі не забудуть".Учні підготували повідомлення та презентації про події тих часів. Також діти вшанували загиблих хвилиною мовчання та запалили свічки.   ...

Україна поминає жертв Голодомору 1932-1933 років

Вчителі початкових класів провели виховні години про жахливі події тих голодних років коли люди помирали голодною смертю. Цього року виповнюється 82 річниця організованого комуністичною владою колишнього СРСР геноциду українського народу - Голодомору 1932-1933 років.       ...

Конференція «Такого ще земля не знала»

Конференцію «Такого ще земля не знала», присвячену  Дню пам'яті жертв голодомору провели учні 9-Б класу. Голодомор став найбільшою трагедією за всю історію українського народу. За масштабом, жорстокістю, цинізмом і організованістю з боку влади та наслідками для майбутніх поколінь він не має аналогів в історії людства. Демографічна катастрофа посіяла в душах мільйонів людей фізіологічне почуття страху, необоротно вплинула на генофонд нації...

Вивчаємо історію

26 листопада 2015 року в 6-А класі було проведено урок з історії Стародавнього світу на тему: «Варни та релігія в Стародавній Індії». Оскільки це вже друге заняття з циклу уроків про Стародавню Індію, то урок було розпочато з презентації учнів своїх проектів на теми: «Як зʼявилася гра в шахи?», «Цікаві факти про Стародавню Індію», «Таємниці міста Мохеджо-Даро». Протягом уроку учні дізналися про поділ давньоіндійського суспільства на варни та касти, зʼясували особливості життя представників різних варн...

Екскурс визначними місцями

Екскурс визначними місцями Розвиток навичок комунікативної компетентності учнів. Захист проектів. Робота в групах, діалогічне мовлення по темі: «My country – Ukraine. Places of interest of Hlukhiv». Виховання почуття патріотизму в учнів 7-Б класу, 5-Б класу на уроках англійської мови(вчитель Кожедуб С.І.)   ...

"Час зупинись ... Люде слухай ... Слухай і пам`ятай"

24 листопада у 5-а та 5-б класах була проведена виховна година на тему: "Час зупинись ... Люде слухай ... Слухай і пам`ятай", яка присвячена пам`яті жертв голодомору. Юлія Вікторівна розповіла про голодомор 1932-1933 років. Учні розказали вірші та зачитали спогади очевидців про ті страшні часи. В знак пам`яті про померлих під час геноциду була запалена свічка скорботи.   ...

Історія євреїв України – невід'ємна частина української історії та культури.

Історія євреїв України – невід'ємна частина української історії та культури. На території сучасної України єврейські поселення існували вже більш двох тисяч років тому. Долі українців і євреїв перепліталися протягом багатьох століть. Не завжди сприятливо складалися взаємини цих двох етносів. Тим не менш, внесок, який українські євреї внесли у світову культуру, науку, мистецтво, важко переоцінити. У цьому переконалися учні 7-А класу, відвідавши Глухівський музей історії євреїв...

Тиждень Толерантності

З 16 по 20 листопада на базі школи проходив тиждень Толерантності. В рамках тижня було проведено ряд заходів для всіх учасників навчально-виховного процесу. Для найменших школярів були розроблені і проведені «Уроки добра» з елементами тренінгу. Їх зміст був спрямований на формування в учнів активної позиції толерантності, вмінні сприймати людей такими, якими вони є, цінувати в кожній людині особистість і поважати її думки, почуття, переконання...

Захист проектів

Захист проектів На уроці фізики в 11 класі учні підготували проекти. Були розглянуті теми:"Електричний струм у різних середовищах (металах, рідинах, газах) та його використання"; "Правила безпечного користування електричними приладами".   ...

Урок читання

Театралізація на уроках читання сприяє творчому розвитку школярів. У світ чарівної казки поринули учні 1-А класу на уроці читання. Діти інсценували казки «Ріпка»,»Рукавичка» та показали гарні творчі навички, вміння відчувати і передавати почуття героїв казок. Наприкінці заняття учні висловлювали свою думку і називали позитивних і негативних героїв цих казок. Похвала і підбадьорювання учнів створювала на уроці сприятливу атмосферу...